Какво прави директор на администрация?
Какво прави директор на администрация?
Имате ли отличен усет за числа и с удоволствие работите с тях, отличавате се с прецизност и винаги знаете как стоят нещата с вашите финанси. Ако работите по организиран начин, обичате добре наредеността и се наслаждавате на офис работа, ролята на директор на администрация може да бъде подходяща за вас. Като директор на администрацията, вие се грижите за всичко, свързано с финансите на компанията. Регистрирате финансовите данни, включително входящи и изходящи фактури, доставки и други услуги, и стриктно спазвате всички данъчни и балансови правила. Подготвяте финансовите отчети на компанията и помагате на управлението при взимането на важни бюджетни решения.
Какви умения са необходими за Директори на администрация?
Като директор на администрацията трябва да разполагате със специфични знания в сферата на счетоводството - трябва да знаете какво означава приходната страна на бухгалтерския сметкар, как се обработват изходните фактури и основно как да поддържате обща ориентация върху финансите. Не само трябва да водите внимателно документацията, но също така трябва да знаете в какъв вид законодателството изисква документацията да бъде представена - например, какво трябва да се посочва в горната част на фактурата, колко време трябва да се съхраняват документите и т.н. Освен това, счетоводните отделите обикновено работят със софтуер като SAP, който трябва да знаете как да използвате, подобно на Microsoft Excel. Трябва да бъдете добър екипен играч и комуникативен, тъй като през своята кариера ще трябва да си сътрудничите с различни отдели. Разбира се, трябва да осъзнаете голямата отговорност, която носите в работата си, и трябва да бъдете фокусирани и внимателни. Ако сте човек, склонен към нервност, тази професия определено не е за вас, тъй като не можете си позволи грешки при такива важни задачи.
Как да станете директор на администрация?
За да станете директор на администрация, обикновено се изисква образование в областта на счетоводството и придобиването на съответните сертификати.
Какво е бъдещето на Директори на администрация?
Понеже вашата работа като директор на администрацията е ключова за успешното развитие на компанията, имате отлични възможности за бъдеще в тази област. Ако притежавате добри аналитични умения, винаги ще има работа в сферата на счетоводството, тъй като дори и лесните задачи да могат да бъдат автоматизирани, по-сложните аспекти на счетоводството продължават да изискват професионалист със счетоводен опит. С допълнително обучение и опит можете да поемете по-сложни задачи и да искате по-високи заплати. В крайна сметка, можете да се развиете като ръководител на администрация и да надзиравате и организирате цялостната счетоводна дейност на компанията. Разбира се, винаги имате възможност да основавате собствена счетоводна фирма и да предоставяте услуги на повече малки предприятия.