Какво прави ръководител полети?
Какво прави ръководител полети?
Имате отличен усет към числа и ви харесва работата с тях, изявявате внимание към детайлите и винаги сте в курс как стоят финансите ви. Ако работите организирано и се наслаждавате на офис работа, ръководството на полети може да бъде правилната професия за вас. Като ръководител на полети се грижите за всичко, свързано с финансите в компанията. Регистрирате финансовите данни, включително входящи и изходящи фактури, доставки и други услуги, и стриктно спазвате всички данъчни и счетоводни правила. Подготвяте финансовите отчети на компанията и помагате на ръководството при вземането на важни бюджетни решения.
Какви умения са необходими за Ръководител полети?
Разбира се, като ръководител на полети, трябва да имате специфични знания - трябва да знаете на коя сметка се отчитат приходите и къде отиват изходните фактури, и в основата да разбирате как да поддържате общ преглед на финансите. Не само трябва да документирате всичко внимателно, но също така трябва да знаете каква е формата, по която законодателството изисква документацията - например какво трябва да бъде написано в горната част на фактурата, колко време трябва да се съхраняват документите и други подобни. Освен това, счетоводният отдел обикновено работи със софтуер, наречен SAP, който трябва да знаете как да използвате, подобно на Microsoft Excel. Трябва да сте отличен екипен играч и комуникативен, тъй като по време на вашата кариера ще трябва да си сътрудничите с различни отдели. Разбира се, трябва да бъдете наясно с големите отговорности, които носите в работата си, и трябва да бъдете фокусирани и внимателни. Ако сте доста нервен човек, тази професия определено не е за вас, тъй като не можете си позволи грешки в толкова важни задачи.
Как да станете ръководител полети?
За да станете ръководител на полети, обикновено трябва да имате образование в областта на счетоводството и да придобиете съответните сертификати.
Какво е бъдещето на Ръководител полети?
Понеже вашият труд като ръководител на полети е толкова ключов за успешността на компанията, в тази област имате добри перспективи за бъдеще. Ако разполагате с добри аналитични умения, винаги ще имате работа в счетоводството, тъй като, въпреки че леките задачи в момента могат да бъдат автоматизирани, по-сложното счетоводство все още изисква счетоводен експерт. С допълнително обучение и опит можете да поемете по-сложни задачи и да изисквате по-висока заплата. С времето можете да станете ръководител на счетоводството за цялата компания. Разбира се, винаги можете да стартирате собствен бизнес и да се занимавате със счетоводство за няколко по-малки фирми.