Какво прави управител на магазин?
Какво прави управител на магазин?
Имате отлично усещане за цифри и винаги работите с внимание към детайлите. Вие винаги знаете как сте със своите финанси. Ако работите по организиран начин, обичате структурираността и се наслаждавате на офис работа, този работен път може да бъде подходящ за вас. Като управител-на-магазин се грижите за всичко, свързано с парите в магазина. Регистрирате финансовите данни, включително входящи и изходящи сметки, доставки или други услуги, и стриктно спазвате всички данъчни и балансови правила. Подготвяте финансовите отчети на магазина и помагате на управлението в процеса на вземане на важни бюджетни решения.
Какви умения са необходими за Управители на магазин?
Разбира се, като управител-на-магазин трябва да имате специфични познания - трябва да знаете на коя сметка да отразите приходите и къде да се запишат разходите, и основно да разбирате как да поддържате цялостна гледка върху финансите. Не само трябва да документирате всичко подробно, но също така трябва да знаете как се изисква документацията съгласно законодателството - например какво трябва да бъде посочено най-горе на сметката, колко време трябва да се съхраняват документите и т.н. Освен това, счетоводният отдел обикновено работи с софтуер като SAP, който трябва да знаете да използвате, подобно на Microsoft Excel. Трябва да бъдете много добър екипен играч и комуникативен, тъй като по време на кариерата си ще трябва да сътрудничите с различни отдели. Очевидно е, че трябва да разбирате сериозността на отговорността, която носите в работата си, и трябва да бъдете фокусирани и внимателни. Ако сте човек, склонен към нерви, тази професия определено няма да е подходяща за вас, тъй като не можете да си позволите грешки в толкова важни задачи.
Каква е заплатата Управители на магазин?
Средната месечна заплата за Управители на магазин в България е 2.183 BGN нето, а диапазонът на заплатите за повечето служители е между 1.747 BGN и 2.451 BGN.
Как да станете управител на магазин?
За да станете управител-на-магазин, обикновено трябва да имате образование в областта на счетоводството и да придобиете съответните сертификати.
Какво е бъдещето на Управители на магазин?
Понеже работата на управител-на-магазин е от съществено значение за успеха на магазина, имате добри възможности за бъдеще в тази област. Ако разполагате със здрави аналитични умения, винаги ще има задачи в сферата на счетоводството, тъй като докато лесните задачи могат да бъдат автоматизирани, по-сложните счетоводни функции продължават да изискват специалист в областта на счетоводството. С допълнително обучение и опит можете да поемете по-задачи и да искате по-висока заплата. След това можете да управлявате, надзирате и в основата да организирате счетоводството за целия магазин. Разбира се, винаги имате опцията да отворите своя собствена фирма и да управлявате счетоводството за няколко по-малки магазина.